Pages

Wednesday, April 9, 2014

美國南方雅典、鄉村音樂之都-田納西州納士維 Nashville, Tennessee

旅程既第一站,由 Urbana Illinois 開車去田納西州既納士維 Nashville, Tennessee。納士維被譽為美國南方既雅典,亦都係美國既鄉村音樂之都。因為順路既關係,我地會經過呢個城市參觀一日半。

我地全程行 Interstate Highways,行 Interstate 57 South 轉 Interstate 24 East,經過肯塔基州 Keuntucky,响 Kentucky 食個個 KFC,用兩個半鐘就到 Nashville。Tennessee 既道路保養比 Illinois 好,因為唔會落雪。

開高速公路入城,Nashville 既外觀同普通美國中型城市無咩分別,市中心都有好多棟高樓大廈,高速公路發達,但往往入到市中心就好荒蕪,好多爛地停車場,車比人多幾十倍。呢個城市特別突出既地方,係過馬路提示比盲人既聲,係啲金絲雀叫既聲黎,所以响市區開住窗開車,會聽到好多金絲雀叫,好正。

我地夜晚睇 Opry and Ryman 既表演,下晝兩點鐘到到市中心,所以我地响市中心搵咗個 All Day Parking,再响市中心週圍用腳行下。





通常美國既州府都會有個 XXX State Museum,我地都入咗去睇。呢個 State Museum 主要都係講呢個州啲城既歷史,原住民,同美國內戰既重要性。相同既嘢其實都睇過好多次 haha 美國啲博物館其實個個州都不斷複製……



响隔離就係田納西州州議會同埋議會廣場。個廣場同美國好多城市一樣,又係啲二戰紀念碑…美國內戰紀念碑…韓戰紀念碑…越戰紀念碑…都係咁重覆。而田納西州州議會就特別喇,佢係採用 Greek Revivial 既建築風格興建,好似雅典既巴特農神殿,所以點解呢個城叫南方既雅典。我地可以行上去州議會望,可以望到成個納士維既風景。














再沿住所謂最旺既街(下低張相係一個人都無 lol),去到市政廣場。呢個廣場空無一人,但係係全城既中央廣場,响河邊,可以飽覽市中心既景色。











發出金絲雀聲既機器。

AT&T Tower 就係納士維最出名既高樓大廈。

然後我地去睇 Opry and Ryman 既表演,個表演唔錯,只不過好貴,要 $60 US,未連稅。現代既鄉村音樂同古舊既鄉村音樂差好遠,我鐘意舊嗰啲多啲,但新既都唔錯。



第二朝我地去咗最出名既鄉村音樂街 Broadway。呢條街好多特色餐廳,可以聽到好多鄉村音樂。食物唔好多期望,都係漢堡包薯條,大約都要七八蚊美金。





然後我地去咗 Cumberland River 既一個堡疊,叫 Fort Nashborough。呢個堡疊係當年美國內戰既其中一個重要城堡,啲軍人以前就係响個咁簡陃既地方瞓覺,為咗美國人既自由作戰。






最後去咗州議會前面既公園參觀。呢個公園係納士維既中央公園,有好多關於呢個州既裝飾品,例如成個田納西州既縣地圖。另外,呢個公園亦都有全美國最大既農產品市場,你可以响到買到最新鮮運到黎既蔬果,同鮮榨飲品食物。呢個公園最特別係個公園上面有條火車軌,有時會聽到啲舊式既砵砵聲,好懷舊。











離開納士維,就繼續向南進發,下一個城市 Chattanooga, Tennessee。

2 comments: